[linux-baslangic] Re: Micro$oft multimedia klavye sorunu

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 17:49:35 EEST

On Cum, 2004-04-16 at 16:57 +0300, Ümit YILDIZ wrote:
> Sevgili Arkadaşlar
>
> Ben Mandrake Linux 10.0 kullanıyorum.
> KDE masaüstü ortamında kılavyemin tuşlarını nasıl ayarlayabilirim?
> Ben
> libxosd1-devel-2.1.0-1mdk.i586.rpm
> libxosd2-2.2.2-1mdk.i586.rpm
> libxosd2-devel-2.2.7-1mdk.i586.rpm
> lineakconfig-0.3.2-3mdk.i586.rpm
> lineakd-0.4-0.pre3.2mdk.i586.rpm
> lineakd-0.7.2-2mdk.i586.rpm
> paketlerini kurdum. Kılavyem çalışıyor. Tuşlara basınca ilgili açıklama
> çıkıyor. Ancak işlev yok lineakconfig ile ayarlamaya çalışıyorum. Ama
> olmuyor. İlgili dosyayı size gönderiyorum.
> [...]
Hatırladığım kadarıyla lineakconfig programındaki bir hata nedeniyle
yapılandırma dosyasını oluşturmuyor. klineakconfig programını deneyin,
işinizi görecektir.

Kolay gelsin.

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part

linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin