[linux-baslangic] Re: hsfmodem takılıyoor

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 21:35:37 EEST

mandrake modul yükleme dosyanda
sanirim
/etc/modprobe.preload
olacak,
/dev/ttySHSF
satirini ekleyip bilgisayari tekrar baslat..
Ama öncelikle bilgisayari tekrar baslatmadan
modprobe /dev/ttySHSF
komutunu bir uygula eger sistem asili kalirsa bilgisayari tekrar baslat..
Kolay gelsin

--
"warum heissen eigentlich alle frauen mit nachnamen jpg ?"

Frage an das Internet Orakel ################################ Yilmaz Cankaya Mähringer Weg 91 89075 Ulm / Germany www.yilmaz-cankaya.de ################################

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- Desc: signature