[linux-baslangic] Re: slackware 9.1 ve RPM?

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 19:56:22 EEST

Suha> Selam
Suha>
Suha> Slackware 9.1 de rpm dosya ile kurulumda sorunlar yaşıyorum.
Suha> Özellikle kaynak kod olmayan ve sadece rpm olan bii kaç driver dosyası var.
Suha> RPM olayını slackde sorunsuz kurmak için ek bir modul yada program kurmamiz
Suha> mi gerekiyor yada bu sorunu nasil gecerim?

Slackware rpm-friendly dagitimlardan degil...

Ben pratik olarak, midnight commander ile paketin icerigini oldugu
gibi gecici bir yere kopyaiyorum, daha sonra ayar dosyalari ve binary
vs dosyalari ilgili yerlere kontrol edip kopyaliyorum.

Bu metodu bir kere kullanmak zorunda kaldim simdiye kadar.
Genelde vaktimi harcamayi goze alip source paketlerle ugrasiyorum.

Saygilar.
Umut Demirhan

dangerous content, and is believed to be clean.