[linux-baslangic] hsfmodem takılıyoor

From: Ümit YILDIZ (umityildiz@imeyil.com)
Date: Wed 14 Apr 2004 - 18:22:02 EEST

Sevgili Arkadaşlar

Benim Conexant hsfi modem için çekmiş olduğum (http://www.linuxant.com/)
rpm paketi ile internete
giriyorum.(hsfmodem-6.03.00lnxt04032800full_k2.6.3_4mdk-1mdk.i586.rpm)
Ancak bu modemin konsolda root ile hsfconfig ayarlarını yapınca aygıt
kilitleniyor. Bu problem ayrıca KPPP ile internete bağlanıncada oluyor.
Yeniden başlatıyorum. Modemin sürücüsünü kaldırıyorum. Tekrar kurunca
kısa bir süre için düzeliyor.Sonra bazen yine internete bağlanınca
takılıyor. Yardımmm. Hele xmms ile müzik dinlediğim zaman bağlanınca bu
olay çok oluyor.Ben Mandrake Linux 10.0 Download Edition (Kernel
2.6.3-4mdk) kullanıyorum.

Ayrıca söyleyeyim Linuxu sevmeye başladım. :)
Bu maili Ximian Evolution ile yazıyorum.

Selamlar...

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin