[linux-baslangic] Re: YNT:Re: LINUXNET CIKMIS...

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 14:28:18 EEST

Selamlar..

> Evet doğru dergi sizin tabirinizle saman kagida basilmis.

Evet dogru. ama bundan teksir kagidi anlamida cikarmamali bence. Kagidin
kalitesi o kadarda kotu degil. Kuse kagit olsa daha iyiydi elbette.
Fakat baski kalitesi vs.den odun verilmemis. Buda sonucu kabul edilemez
olmaktan uzaklatiriyor.

> Derginin saman sayfalara basılı olduğunu duydum ve buna açıkçası inanmak istemiyorum... Eğer durum böyleyse gerçekten üzülürüm ve açıkçası da o parayı Linuxnet'e vermem... Elbette normal dergiler gibi 5 milyona çıkmasını beklemiyorum ama 10 milyona da saman sayfalı bir dergi alınmaz!
>
> Eğer bu doğruysa ayıp gerçekten...

Icerik konusunda ne kadar doyurucu oldugunu tartismak guc. StarOffice ve
"OpenOffice Pentium MMX'lerde bile inanilmaz bir performansa
ulasabiliyor." Gibi bir baslik bende derin kaygilar uyandirmadi degil
dogrusu. Bence Linux MS'nin taktiklerini kullanmak durumunda degil.
Diger yandan icerik bosta degildi. Kotu hic degildi. Daha fazlasini
beklermiydim, beklerdim. Ama hep daha fazlasini istemezmiyiz?

Genel olarak olumlu, destek vermek, tebrik etmek gereken bir olay. Fakat
derseniz ki, 10 Milyon verip hepimiz alalim. Buna supheyle yaklasirim.
Derginin bence Ticari rustunu ispatlayip, etiketinde yazan degeri
haketmesi gerekli. Benim acimdan, Sundance'in vs. yazdigi sayfalar,
cemiyet haberleri vs. okunmasi gereken yerler. Bunlar icin o parayi seve
seve veririm. Ama kimseye alinda ayakta kalsin diyemem. Dergi, kendi
okur kitlesine, satin alinmaya degiyor dedirtmeli bence, sundugu
icerikle, kagit kalitesiyle filan. Sadece, yasasin, devam etsin
yaklasimi sakat biraz. ama dergi editorlerinden filan istek gelirse,
icerigi gelistirmeye yonelik, seve seve -elimden geldigince- yardim
ederim.

Saygi ve sevgiler..

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin