[linux-baslangic] Re: YNT:Re: LINUXNET CIKMIS...

From: Cem Çetintaş (cemcet@interaktif.gen.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 13:27:33 EEST

Evet doğru dergi sizin tabirinizle saman kagida basilmis. Ama 300 sayfa kuse kagida basilmis 200 sayfasi reklamla dolu olan her ay bikip usanmadan donanim testleri ve urun karsilastirmalari veren okunacak tek satir adam gibi yazi olmayan ve 5 milyona satilan dergiyi almaktansa Linuxneti tercih ederim. sizce kagit mi onemli yoksa kagidin uzerinde yazanlar mi? Paranizi kagit kalitesine veriyorsaniz bence 10 milyona gidip 100gr bos A4 kuse kagit almaniz siddetle tavsiye edilir. Ben o parayi linuxnete veririm ki verdim de.. hem boylece belki sureklilik saglanir belli bir okuyucu kitlesi olusursa daha ucuza daha iyi bir dergi okuyabiliriz. Hatta bence var olan kagit kalitesi de yeterli boylece maliyet dusuk olur ve yine daha ucuza daha iyiyi okuruz.

Sonuc olarak surekli yakinip dururuz yterli kaynak yok diye ama bir sekilde cikartilani da acimasizca elestiririz. Ilk sayida mukemmeli beklemek sizce de acimasizlik degil mi? Linux ile ilgili bir derginin tipki linuxun kendisi gibi bir suru insanin destegiyle zaman icinde sekillenerek daha iyiye gidecegini dusunuyorum.

Saygilarimla
Cem Cetintas

----
Derginin saman sayfalara basılı olduğunu duydum ve buna açıkçası inanmak istemiyorum... Eğer durum böyleyse gerçekten üzülürüm ve açıkçası da o parayı Linuxnet'e vermem... Elbette normal dergiler gibi 5 milyona çıkmasını beklemiyorum ama 10 milyona da saman sayfalı bir dergi alınmaz!

Eğer bu doğruysa ayıp gerçekten...

Saygılar Bensan