[linux-baslangic] kullanmalı mı kullanmamalı mı?

From: tyl (tyl@gmx.com.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 11:28:53 EEST

Değerli Arkadaşlar,

Windows kullanan unix, linux vb. sistemlerle hiç çalışmamış birisi olarak
grupta konuşulanları ilgiyle takip ediyorum, bilgi edinmek ve becerebilirsem
lokal ağımda linux kullanmak istiyorum. Ancak yazılanlara bakarak, benim
gibi bu işin en başında olan birisi için bu iş pek kolay görünmüyor. Kolay
olmadığı, olamayacağı anlamına da gelmiyor benim için. Linux'a takılmış,
öğrenmek ve sıkı bir şekilde uygulamak isteyen benim gibi (kaba tabiriyle)
çömezleri yönlendirirseniz çok sevinirim. Lokal ağda sorunsuz çalışmak için
hangi dağıtımı kullanmalı, yükleme yaparken nelere dikkat etmeli, püf
noktaları vs. konularda yardımcı olmanızı rica ediyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.

Tyl