[linux-baslangic] Re: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum? bay muhalefet

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 09:39:54 EEST

Selamlar..

> Ben bu tartismayi cok gereksiz buluyorum.7 yasindaki yegeniniz Windows u
> kullanabiliyordur.Ancak bu 7 yasindaki bir cocugun araba kullanip trafige
> cikmasi kadar riskli.Ben olsam 7 yasindaki cocuga "trafige (internet)
> kapali alan" haricinde araba (win) kullandirmazdim.

Benim oglan 5 yasinda, o da Linux'u kullanabiliyor. Merak eden buyursun
gelsin, Gebze kus ucmaz vede kervan gecmez bir yer degil..

> bir

> Norton Ghost ile alinmis bir Windows imaja ne kadar guvenebilirsiniz?Imaj
> aldiginiz bir makinaya,ayni imaji yuklemeye calistiginizda "donanimlar
> ayarlaniyor" mesaji ne anlama geliyor:)Bu registry her acilisinda farkli
> farkli mi yukleniyor?

Luzumsuz ve bos bir kavga olan "Windows Kolaydir" kavgasi beni
ilgilendirmiyor. Herkesin kendine zulm etme hakki vardir, tipki icki ve
sigara kullanma hakki oldugu gibi. Ama kimsenin, baskalarinin emegine
tecavuz edilmesini tesvik etmeye hakki yoktur.

Windows isletim sisteminin Lisansi, Ghost gibi uygulamalarla Windows'un
baska bir sisteme tasinmasini engeller. Her zaman Lisans numarasini
bildirerek kurmaniz, daha sonra da aktive etmeniz gerekir. Elbette
guncel surum olan XP icin konusuyoruz.

Ben bildim bileli bu abes kavgalar devam eder gider. Siz hic win 1.0
kullandiniz mi? Ben kullandim. Taa o zamandan beri de kullanirim.
Bildigim en zor, en karmasik vede en curuk isletim sistemidir. Gelip
burada laf etmek istiyorsaniz, once en az bir 20 yil Windows tecrubeniz
olsun ondan sonra konusun derim netekim.

Saygi ve sevgiler..

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin