[linux-baslangic] Re: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum? bay muhalefet

---------

From: Emre KARAOGLU (emre@sdu.edu.tr)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 02:29:10 EST

    > " Photoshop kullanıcıları iyi bilir. 3-5 seanstan sonra reboot gerekiyor."
    >
    > -- Photoshop alternetifi program soyleyebilir misiniz ? Linux fanatigi
    > arkadaslar VMware ile Win kurup photoshop islerini ordan yapiyorlardi. Veya
    > gelip benim makinayi kullaniyorlardi.

    Selam,

    Burada Linux fanatikliği yapmak değil de sadece soruya yanıt vermek
    istiyorum. GIMP hiç kullandınız mı? Ben yaklaşık 1 yıldır GIMP
    kullanıyorum ve PhotoShop'u aramıyorum. Hatta üstüne üstlük GIMP'in win
    versiyonunu da win kullanıcılarına öneriyorum. Ama belirtmeliyim
    grafiker değilim, genelde web sayfaları için veya keyfi tasarımlar için
    GIMP kullanıyorum. Fakat bir dijital fotoğraf dergisinde GIMP'le ilgili
    olarak; "mozaik fotoğraf hazırlamak için çift işlemcili bir bilgisayar,
    uzun zaman ve emek gerektiğini düşünürken, karşıma Linux ve GIMP çıktı."
    yazısını okuduğumda bu özelliğin (Mozaik foto) sadece GIMP'te olduğu
    anlatılıyordu..

    Saygılar..

    Emre