[linux-baslangic] Re: Debian da FTP Kurulum SID/unstable Qzerinden=20nas=FDl=20yap=FDl=FDr=3F?=

---------

From: Q=FDnar_Y=FCz=FCg=FCll=FC?= (yuzugullu@softhome.net)
Date: Sun 31 Aug 2003 - 11:42:40 EDT

    Volkan Bey teşekkürler,

    Debianın bildiğiniz gibi 7 CD si falan var (Stable/Woody) için. Bu CD
    lerin hangilerini indirmem gerek.

    CD ler :

    Generic 1
    Generic 2
    Vanilla
    IDE/PCI
    bf2.4
    CD 6
    CD 7

    Diye gidiyor.

    Ben Generic 1 cd sini sokup 2.4 kernel içeren bir kurulum
    yapabilirmiyim? Yoksa 5. CD yi mi sokmam gerek bunun için (bf2.4)?