[linux-baslangic] Re: Debian da FTP Kurulum SID/unstable üzerinden nasıl yapılır?

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Sun 31 Aug 2003 - 10:59:54 EDT

    On Sun, 31 Aug 2003 17:29:04 +0300
    "Çınar Yüzügüllü" <yuzugullu@softhome.net> wrote:

    > Merhabalar,
    >
    > Ben debian linux denemek istiyorum, şu ana kadarslackware
    > kullanıyordum. Kurulumu FTP üzerinden yapmak istiyorum
    > (kablonet bağlantım var). Bunu yapmak için elimde nelerin
    > olması gerek?
    >
    > Bazı forumlarda (yabancı), netinst.iso'sunu kullanmamı
    > öneriyorlar, bazılarıda floppy'den kurulum yapmamı.
    > "netinst.iso" testing/sarge temelli, floppy kurulum ise
    > Woody sanırım. Benim amacım en kısa zamanda sistemi
    > SID/unstable 'a terfi ettirmek. Zira testing ve stable çok
    > eski paketler içeriyor (özellikle KDE falan).

    default kurulum yapin stable woody ile fakat hic bir program
    yuklemeyin dselect ile ya da baska bir sekilde. daha sonra
    sisteme girdiginizde ppp ayarlarinizi yapip
    /etc/apt/sources.list dosyainizi sid icin ayarlayin ve nete
    baglanip istediginiz paketleri yuklemeye baslayin...

    sanirim sid icin /etc/apt/source.list soyle bir sey olacak:
    deb ftp://ftp.de.debian.org/debian/ testing main

    (bunun icin sid kullanan arklar ayrintili bilgiyi
    vereceklerdir)

    > Bu arada sanırım woody/stable'da kernel 2.2 sürümde, ben
    > birde bununla uğraşmak istemiyorum. Kullanacağım kernel
    > 2.4 serisinden olmalı. Bunun için ne yapabilirim?

    istege bagli olarak (misal benim kullandigim gibi) 2.4
    kurabilirsiniz. 2.2 zorunlu degil

    iyi calismalar....