[linux-baslangic] Debian da FTP Kurulum SID/unstable Qzerinden=20nas=FDl=20yap=FDl=FDr=3F?=

---------

From: Q=FDnar_Y=FCz=FCg=FCll=FC?= (yuzugullu@softhome.net)
Date: Sun 31 Aug 2003 - 10:29:04 EDT

    Merhabalar,

    Ben debian linux denemek istiyorum, şu ana kadarslackware kullanıyordum.
    Kurulumu FTP üzerinden yapmak istiyorum (kablonet bağlantım var). Bunu
    yapmak için elimde nelerin olması gerek?

    Bazı forumlarda (yabancı), netinst.iso'sunu kullanmamı öneriyorlar,
    bazılarıda floppy'den kurulum yapmamı. "netinst.iso" testing/sarge
    temelli, floppy kurulum ise Woody sanırım. Benim amacım en kısa zamanda
    sistemi SID/unstable 'a terfi ettirmek. Zira testing ve stable çok eski
    paketler içeriyor (özellikle KDE falan).

    Bu hususta tecrübesi olan varsa yardımlarınızı bekliyorum...

    Bu arada sanırım woody/stable'da kernel 2.2 sürümde, ben birde bununla
    uğraşmak istemiyorum. Kullanacağım kernel 2.4 serisinden olmalı. Bunun
    için ne yapabilirim?

    Adım adım yol gösterirseniz sevinirim...

    Teşekkürler...