[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.2 kurulum sonrası grafik ekran yok?

---------

From: Err (eroz@gmx.net)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 04:29:17 EST

    Merhaba
    9.1 kurdum, sorun yok. Kurulum sırasında yaptığım gibi grafik ekran KDE ile
    açılıyor :-)))
    Linux'u daha fazla kullanabilmem için windowsda kullandığım Outlookexpress
    yerine geçecek bir linux programı olmalı. Outlook expreste news grup olarak
    aneti yapılandırdım (news.anet.net.tr). Benim için önemli bir eksiklik de
    çevrim dışı web sayfaları? Bunun henüz linuxta nasıl yapıldığını bilmiyorum
    (konqueroru kullanıyorum). Bu konuda yazacak arkadaşlara şimdiden
    teşekkürler.