[linux-baslangic] cift ethernet

---------

From: Suleyman DINCSOY (suleyman.dincsoy@ege-tek.com.tr)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 04:30:23 EST

    Merhabalar ...

    Mandrake 9.1 yuklu idi ve cift Ethernet karti taktigim zaman problem
    yasiyordum. Ethernet lerin bir tanesi router a digeri local network e
    takiliydi. Ancak bu kartlardan bir tanesi mutlaka bagli oldugu network u
    gormuyordu. Bunun uzerine ben de RedHat9 kurdum. Simdi sorun yok. Ama
    benim aklim takilmadi degil.
    Neden acaba boyle bir sorun oldu ???

    Herkesin bayramini en icten dileklerimle kutlar hayirlara vesile
    olmasini Cenab-i ALLAH(C.C)'tan niyaz ederim.
    En guzel bayramlar sizlerle olsun.