[linux-baslangic] Re: linking files

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 21 Nov 2003 - 02:11:53 EST

    Fri, 21 Nov 2003 01:06:11 +0200 tarihinde Serdar KÖYLÜ
    <serdarkoylu@fisek.com.tr> soyle yazdi:

    SK> Hocam, bu makul ama, apache rewrite mevzusu yada dogrudan bir virtual
    SK> host filan tanimlamak daha iyi olmaz mi ?
    SK> Boyle olunca, followsymlinks vs. bir takim seyler gerekecek bildigim
    SK> kadariyla..
    Sembolik link ters yonde. Yani web 'hard' olarak oldugu yerde duruyor.
    Bir kopyasini baska bir dizine daha koymus oluyoruz. Apache sembolik bir
    link gormuyor. Linklenen kisi home dizini altinda goruyor.

    SK> Oyle olsun demiyorum, ama sen apache ile daha cok ugrasmis biri olarak
    SK> benden daha iyi bilirsin suphesiz..
    Estagfurullah efenim, teveccuhunuz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811