[linux-baslangic] Re: linking files

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 18:06:11 EST

    Selamlar..

    Hocam, bu makul ama, apache rewrite mevzusu yada dogrudan bir virtual host filan tanimlamak daha iyi olmaz mi ?

    Boyle olunca, followsymlinks vs. bir takim seyler gerekecek bildigim kadariyla..

    Oyle olsun demiyorum, ama sen apache ile daha cok ugrasmis biri olarak benden daha iyi bilirsin suphesiz..

    Saygi ve sevgiler..