[linux-baslangic] Re: KERNEL...

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 17 Nov 2003 - 16:54:12 EST

    On Mon, Nov 17, 2003 at 09:24:18PM +0100, Saint 666 wrote:
    > Selamler,

    Merhaba,

    > Aklima birsey geldi simdi tüm linuxlar ayni kerneli mi kullaniyor...yoksa ne
    > bilim suse yada mandrake bu kernelleri kendileri degistirip mi kullaniyor...

    Tum dagitimlar, dagitima eklenen cekirdegi ayni kaynaktan
    (http://www.kernel.org) temin ediyorlar, ancak kernel dedigimiz cihaz,
    cok detayli bicimde ozellestirilebiliyor ve konfigure edilebiliyor.
    Dagitimlar cekirdegi cok farkli bicimlerde ozellestirerek derliyorlar.
    Bazi dagitimlar bu isi birkac adim daha oteye goturerek, cekirdegin
    kaynak kodunda da (kendi musteri profillerinin gereksinimlerine uygun
    olarak) degisiklik yapma yoluna gidebiliyorlar.

    Durumun ozeti bu,

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant