[linux-baslangic] Re: turkce2

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 13:10:09 EST

    Belki bir cozum degil ama:

    Kernel icine ISO8859-9 default olarak verdim.
    samba calisirken charset ayarlarini default biraktim.

    Gerek W2K makinalardan linux partitionlardaki
    dosyalari samba ile, gerekse FAT32 partitiondaki
    dosyalari linux/xptr ile karsilikli olarak yazip silebiliyorum
    ve hicbirisi turkce karakterlerde sorun cikarmiyor.

    Slackware 9 (herseyi standart)
    locale secili degil.
    turkceye ozgu tek ayar kernel icindeki charset kismini dedigim
    gibi degistirmis olmam