[linux-baslangic] Re: turkce2

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 13:05:00 EST

    Perşembe 13 Kasım 2003 17:12 sularında, Mesut şunları yazmıştı:
    > Redhat 8 yada 9 kullanip, windows makinalarindan linuxa bağlanip turkce
    > karakterli dosya,dizin yaratip daha sonrada bunu linux console ve KDE'de
    > duzgun gorebilen arkaslarimiz mevcut ise, bu arkadaslar i18n dosyasininin
    > icerigini gonderebilirlerse cok sevinirim.Ilk attigim mesajdan sonrada
    > bayagi bi baktim fakat sonuc olumsuz.Windowstan linuxa baglanip yarattigim
    > turkce karakterli dosyalari, linux console ve KDE'den duzgun goremiyorum.
    > Belki i18n dosyasinin icerigini gorebilirsem cozumu bulabilirim.
    > Tesekkurler

    i18n dosyasında LANG="tr_TR.UTF-8" yerine LANG="tr_TR" ve
    /etc/fstab dosyanızda vfat bölümler için aşağıdakinin benzeri satırlar olursa
    işinizi görebilir.

    /dev/hda1 /vfat-c vfat rw,dev,users,async,iocharset=iso8859-9 0 0

    Esen kalın,
    Nilgün