[linux-baslangic] Re: access

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 13:03:24 EST

    Access'te yaptiginizin cok daha iyisini bu araclarla yeniden
    yapacaksiniz. Access'ten tek alacaginiz datalariniz (sql ya da cvs)
    ve tablo yapiniz (belki sql) olacaktir. Ayni dizayni kullanabilir
    ya da degisiklik yapabilirsiniz.

    PHP cok pratiktir ve web tabanli olarak programciklariniz daha
    esnek olacaktir.

    Ben PHP'yi ayni zamanda shell script olarak da kullaniyorum.

    Saygilar.
    Umut