[linux-baslangic] turkce2

---------

From: Mesut (mesut@metalyapi.com)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 10:12:19 EST

       Redhat 8 yada 9 kullanip, windows makinalarindan linuxa bağlanip turkce karakterli dosya,dizin yaratip daha sonrada bunu linux console ve KDE'de duzgun gorebilen arkaslarimiz mevcut ise, bu arkadaslar i18n dosyasininin icerigini gonderebilirlerse cok sevinirim.Ilk attigim mesajdan sonrada bayagi bi baktim fakat sonuc olumsuz.Windowstan linuxa baglanip yarattigim turkce karakterli dosyalari, linux console ve KDE'den duzgun goremiyorum. Belki i18n dosyasinin icerigini gorebilirsem cozumu bulabilirim.
    Tesekkurler