[linux-baslangic] elektrik kesintileri

---------

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 06:33:40 EST

    Merhabalar,
    birkac gun once elektrikler kesildi. Elektrikler geldiginde benim
    bilgisayarimin x sunucusu (ctrl+alt+f1 ile actigim ekranda verdigim
    komutlarin hepsi sorunsuz calisti. Bundan dolayi sorunun X sunucusunda
    oldugunu dusunuyorum) tuhaflasti ve verimli calismadi.
    openoffice cok yavas acildi ve acilir acilmaz kapandi. evolution
    menulerindeki Turkce karakterler yerinde sekiller vardi. xmms
    baslamiyordu. vb ..

    Elektrik kesintisine ugrayan xp makinalarda hic sorun cikmamisti.

    sorunu makinaya format atip RH9 yerine Fedora kurmakla gecici bir cozum
    bulmus olsamda basina benzer olaylar gelmis liste uyelerinden (yani
    damdan dusenlerden:) ) bundan sonraki elektrik kesintilerinde ne yapmam
    gerektigine iliskin oneriler bekliyorum.

    bir de sistemin calisan son ayarlarini bir bicimde kaydetme yolu varmi
    acaba?

    Saygilarimla,
    Bulent SENER