[linux-baslangic] Re: elektrik kesintileri

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 13:12:38 EST

    Dagitimlar arasinda net bir standardi olmamakla birlikte
    eger sonradan bir paket eklemediyseniz

    /etc
    /usr/etc
    /usr/local/etc

    dizinlerinin yedeklerini almaniz yeterli.

    Kurulumu yaparken ayni yolu izleyip sonra yedeklediginiz
    bu dizinleri eskilerinin uzerine yazarsaniz eski makinanizi
    elde edersiniz.

    Bir not:
    KDE vs bazi programlar kullanici dizinlerinin altinda
    .kde gibi gorunmez (nokta ile baslayan) dizinler acar ve
    kullanici ayarlarini orada tutarlar. Dolayisiyla bu dizinleri
    yedeklemeniz de gerekecektir.

    Umut..