[linux-baslangic] Re: icq

---------

From: Tary'k Gandur (tarik@gandur.tr.tc)
Date: Sat 31 May 2003 - 00:21:35 EEST

    Sanırım webden girdiğinde servera ip adresin yollanmıyor yani clientlar
    bunu yapıyor ama java yapmıyor. Yada belki webden bağlanınca direkt
    kendi makinandan bağlanmamış oluyorsun. Spekülasyon tabii bunların
    hepsi. Bu aralar listeye atılan bir mesaj daha ttnet ip aralığının icq
    dan ban edildiğini söylüyor, ve proxy aracılığı ile girdiğini belirtiyor
    sanırım böyle yapmalıyız.....