[linux-baslangic] Re: icq

---------

From: Deniz Koçak (uyku@gmx.com.tr)
Date: Fri 30 May 2003 - 12:32:31 EEST

    Kablonet saglayici firmalarin ip araligi sanirim icq dan banlanmis bu
    yuzden ben ve benim gibi bircok abone proxy yolu ile giriyor.Ben gozumle
    niye boyle sacma bir seyi yaptiklarini aciklayan bir yazi uyari vs.
    gormedim lakin icq zaten turkiyedeki isplere takmis durumda oldugu icin
    bu durum cozulecek mi belli degil.Lafi fazla uzattim icimde kalmis :))
    Benim bildiklerim bu.