[linux-baslangic] Re: apache web server & asp

---------

From: Abdullah Anar (aanar@ozaltin.com.tr)
Date: Fri 30 May 2003 - 12:51:47 EEST

    durumunuz cok ozel degil oncelikle. Bu bircok web sitesinde aynen var. Yani=
    =20
    web sunucu bir bilgisayarda veritabani ise baska bir suru bilgisyarda=20
    olabilir. Hatta veritabani sizin bilgisayarlarinizda degil internet uzerind=
    e=20
    bir lokasyonda da olabilir.=20

    yaziliminiz icinden bu veritabanina baglanirken herhalde bir name server vs=
    =20
    mantigi ile makinayi yada bir makinada bir diski gosterip baglaniyorsunuz.=
    =20

    veri tabaninizin ne oldugunu bilmiyorum. biz bizim portalimizdan php kodlar=
    i=20
    ile olusturdugumuz yapidan hem mysql'e hemde oracle'a sorgu gondrebiliyoruz=
    =2E=20
    ayni makinada da degil.=20

    dostlukla,
    abdullah

    Cum 30 May 2003 12:56 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: