[linux-baslangic] Re: apache web server & asp

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Fri 30 May 2003 - 12:56:32 EEST

    merhaba

    oncelikle cevaplar icin tesekkurler

    sorunumuz aslinda su. bir web sitesi kuracagiz ve elimizde ASP bilen ve
    microsoft altinda veritabani yonetimini iyi bilen arkadaslar var. fakat
    elimizde windows tabanli server yapacak kadar iyi bir bilgisayar yok.
    aslinda birazda ben server`in ne olursa olsun linux tabanli olmasini
    istiyorum. bu durumda iki sansimiz var ya iyi bir bilgisayar bulup bunu
    windows tabanli bir server yapmak. ya da bu isi iki bilgisayara bolup
    bulabilecegimiz iyi bilgisayari linux yapmak (uzaktan erisip program
    calistirmak amacli).

    bu durumda iyi bilgisayari diger amac icin linux yapar ve ayni zamanda
    web server gorevini de ona veririz. daha kotu bilgisayarada veri
    tabanini ve web sitesinin gerekli dosyalarini koyariz diye dusunduk.

    benim mumkun mudur acaba diye sordugum soru da bu bir network uzerinde
    olacak bu iki bilgisayar birbirleri ile haberlesip (hangi dil olursa
    olsun ama elimizde sadece ASP bilen var) web sitesine ziyarete gelenlere
    boyle birlesik bir hizmet verebilirler mi sorusu idi.

    bu konuda deneyimi olan ya da ayrintili biligisi olan varsa cok iyi
    olur cunku cok ozel bir durum anladigim kadariyla ve bizim pek bilgimiz
    bu konuda.

    cok cok tesekkurler

    Mustafa Akgul wrote:

    >Merhabalar,
    >
    >windows makina ile odbc konusacaksa problem ne ?
    >
    >adi konmmais varsayim, windowstaki hazir ASP modlarini
    >kullanmak gibi gozukuyor. Cidden oyle mi?
    >

    >Linux makinada PHP de calisabilir,odbc yi,gelen cevaplarin
    >formatlanmasinivs PHP yapabilir.
    >

    >İlk soruyu soran arkadas biraz d aha bilgi verebilir mi?
    >

    >Saygilar
    >Mustafa Akgul

    Res. Ass. Tolga Guver
    Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
    Beyazit / Istanbul Turkey 34452
    Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
    Fax : +90 212 528 38 47
    Licq : 36075087