[linux-baslangic] Re: Mandrake 9.1 de turkce problemi

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Fri 30 May 2003 - 12:39:45 EEST

    Fri, 30 May 2003 11:45:49 +0300 tarihinde
    Kerem Koy <kerem.koy@turkuaz.com.tr>' in yazdıkları:

    > Merhaba
    >
    > Mandrake 9.1 de wine yi calistirabilmek icin etc/sysconfig/i18n
    > dosyasini ingilizce ye gore ayarlamistim. Turkce ye cevirmek icin eski
    > haline yani turkce tanimli haline getirdim ancak herhangi bir metin
    > editoru ile yazi yazdigimda turkce karakterler duzgun yaziliyor ve
    > okunuyor ancak texti kaydedip tekrar actigimda turkce karakterlerin
    > yerinde ? isareti gorunuyor. Kde control centerda tum ayarlari yaptim
    > ama herhangi bir degisiklik olmadi. Bu problemi nasil duzeltebilirim ?
    >
    > iyi calismalar
> [...]

    ev dizininiz altında ".i18n" adında bir dosya bulunuyor ise bunu silin,
    kullanıcı bazında dil değişkenlerinin ayarlanması için kullanılıyor ve
    kullanıcının bu dosyaya bakılarak ayarları tayin edilir...

    --
    Erçin EKER
    UIN: 8216618