[linux-baslangic] Re: Türkçe problemi

---------

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 29 May 2003 - 12:29:37 EEST

     Kerem Can Karakaş <karakask@itu.edu.tr> wrote:
    > Merhaba,

    sanirim win2000 icinde bazi font sorunlari var ve sorun win2000'den kaynaklaniyor olmali [linuxdan degil].

    Cunku; win98 ve nt4.0'dan aktarilan tum dokumanlardaki turkce karakterler win2000'de bozulmus olarak karsima cikti ve halen cikmaya devam etmekte..

    bu sorunun kesin cozumunu biliyorsaniz bana da haber verin.
    ben simdilik find/replace ile halletmeye calisiyorum!.

    suleyman
    saydin@anadolu.edu.tr