[linux-baslangic] Re: Mandrake 9 & 9.1 Kablonet problemi

---------

From: Anıl Erkin GÜL (e118260@metu.edu.tr)
Date: Wed 28 May 2003 - 12:40:38 EEST

    Mandrake 9.1'de tulip olarak algıladığı CNet Pro200 ethernet kartını
    çalıştırmakta ben de zorlandım... kendi driverlarını kurmayı denedim...
    kernel derledik bi arkadaşla msn üzerinden konuşarak ;) lakin başarılı
    olamadık ve ben de realtek chipsetli bi kartla deiştirdim kartımı yurtta
    bi arkadaşla... diğer dağıtımlarla ksinlikle bir sorun çıkmıyordu...
    sanırım Mandrake 9.1'in tulip driverıyla ilgili bir sorunu var... diğer
    kartı da realtek ile değiştirebiliyorsanız bir deneyin derim ben... :)

    (önceki mailed karakter sornu var diye tekrar deniyorum. şimdi düzgün
    çokması lazım ama hadi hayırlısı)

    Anıl "The Forgotten"

    anilerkingul@celiknet.com

    forgotten@celiknet.com