[linux-baslangic] Re: F Klavye

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Sun 25 May 2003 - 20:18:05 EEST

    Pazar 25 May 2003 02:06 sularında, Yrd.Doç. Server Acim şunları yazmıştı:
    > Merhaba,
    > Bilgisayarımda daha önceden Q Klavye vardı, ancak daha sonra Türkçe F
    > klavye'ye geçtim. Sistemime Red Hat 9 yükledim. Ancak, Red Hat 9'da
    > klavyeyi Türkçe F haline dönüştüremiyorum. Ne yapmam gerekir? Teşekkürler.
    > --
    > Yard. Doç. Server Acim
    > İnönü Üniversitesi, Eğitim Fak.Güzel Sanatlar Eğitimi Böl., Müzik Öğrt.
    > Programı, MALATYA http://web.inonu.edu.tr/~sacim
    Ekteki klavye dosyaları işinizi görecektir.
    trfu.map.gz dosyasını /lib/kbd/keymaps/i386/fgGIod dizinine
    trqu.map.gz dosyasını /lib/kbd/keymaps/i386/qwerty dizinine
    kopyalayın ve /etc/sysconfig/keyboard dosyasına
    KEYBOARD=trfu
    yazın. Sistemi yeniden başlatın.
    Ctrl+Alt+0 (sıfır) ile q ve f klavyeler arasında geçiş yapabilirsiniz.
    Q klavye bilen bir başkası da sistemi kullanabilir böylece.

    Not: Ekler listeye dağılmayacak büyük ihtimalle, isteyen varsa gönderirim.

    Esen kalın,
    Nilgün

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: application/x-gzip
    -- File: trfu.map.gz

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: application/x-gzip
    -- File: trqu.map.gz