[linux-baslangic] Re: Daha hizli bir sistem icin..

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Sun 25 May 2003 - 14:29:34 EEST

    Konsolda 'ntsysv' komutu ile acilista otomatik calisan servisleri
    goruntuluyebilirsiniz. Kaldirmak istediklerinizi ise 'spacebar' ile
    kaldirabilirsiniz... Asterix isareti gorunmeyenler otomatik calismayacak
    demektir.

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan
    Kaptan Danismanlik - Dis Ticaret Cozumleri
    Kaptan is a Mandrake 8.2 and 9.1 user and does not need any MS related
    software!