[linux-baslangic] Re: kmail de mail atamama

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 20 May 2003 - 18:55:09 EEST

    Selam,

    Kmail'in ayarlarına girip Kimlik sekmesinden eposta adresiniz
    ve ilgili kişisel bilgilerinizi girin. Öntanımlı kimliği buradan
    başka KDE ayarlarında eposta ile ilgili ayarlarda da belirtmelisiniz.
    Öntanımlı kimlik dışında başka kimlikler de (farklı eposta adresleri)
    belirtebilirsiniz. Bunları yapmazsanız sistemdeki kullanıcı isminiz ve
    eposta adresiniz kullanılır.

    Tabii Ayarların Ağ sekmesinden de gerekli bağlantı bilgilerini
    girmelisiniz. Burada da çok sayıda pop ve smtp belirebilirsiniz.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Salı 20 May 2003 14:09 sularında, Kadir Leblebici şunları yazmıştı: