[linux-baslangic] kmail de mail atamama

---------

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Tue 20 May 2003 - 14:09:32 EEST

    MErhaba arkadaslar,
    Kmail ile mail atmaya calisiyorum ama bir turlu olmadi
    gelen hata server isminizi reddetti. root olmaz domain name required diye hata geliyor
    gondermek istedigim mailler outbox da duruyor burdan maile baktigimda from kisminda root yaziyor
    ayarlara nereye baktimsa bir turlu cozemedim. Mail gondermek icin smtp kullaniyor server in adresleri tamam. Meseala su anda kmail ile gonderemedigim icin bu maili sylpheed ile gonderiyorum.,
    Normalde bu program da hos ama html goruntuleme destegini bulamadim onunda
    haydi hayirlisi bakalim.
    Mozilla derseniz redhat9 ile gelen hic duzgun calismiyor.
    Bir kac gundur mail programlari ile cebellesiyorum. Tavsiyeleriniz ne dogrultuda olur.
    Evolotuion denedim turkce problem var
    kmail mail atmiyor
    sylpheed html gostermiyor gelen mailleri
    mozilla gocuk

    Tesekkurler