[linux-baslangic] postfix

---------

From: Mustafa ERDEM (merdem@konyalionline.com)
Date: Tue 20 May 2003 - 17:29:15 EEST

    Merhaba

    Redhat 9 sisteme
    Postfix+Mysql+CourierImap+SASL
    kurdum.

    /var/log/maillog da soyle bir hata aliyorum

    Apr 19 11:45:15 loc-03-03 postfix/smtpd[8882]: unable to get entry point
    sasl_server_plug_init in /usr/lib/sasl/libsasldb.so: /usr/lib/libsasl.so.7:
    undefined symbol: sasl_server_plug_init

    sasl rpm olarak kurulu.
    rpm -e ile kaldirmaya calistim ama sadece sasl-devel paketini kaldirdi.
    diger sasl.xxx. paketlerini kaldirmaya calisinca openldap in buna ihtiyaci
    var gibisinden uyari verdi...

    Onun bir sonucu olabilir mi?
    sasl.xxx.rpm var iken tar.gz den tekrar kurulum yapsam olur mu?

    Yardimci Olursaniz sevinirim

    Tesekkürler...