[linux-baslangic] saat degistirilmesi

---------

From: zeus gift (zeusgift@hotmail.com)
Date: Tue 20 May 2003 - 15:41:23 EEST

    merhaba arkadaslar,

    herkese kolay gelsin.
    gurupta genelde okuyucu olarak katiliyorum. bilgilerin yaninda tartismalarda
    oluyor. bence bunlara da kizmamak lazim, cunku burada fikirler tartisiliyor.
    bu acidan ben guzel olarak degerlendiriyorum.

    sizmdi sorum su.
    redhat 8.0 kullaniyorum. grafik ekranim yok konsol modda calisiyorum.
    sistemin saatini nasil degistirebilirim.

    tesekkur ediyorum.

    >From: "turgut yazlak" <tyazlak@enka.com>
    >To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr>
    >Subject: [linux-baslangic] Re: egitim almak ya da almamak
    >Date: Thu, 8 May 2003 11:13:30 +0300
    >
    >sayin mert bey
    >
    >egitim ve ogrenimde sorunlar linux ile basliyor.
    >
    >ilk ogrenenler , kartlarin hangi chip setinden oldugunu ,ustunde yazan
    >model
    >numarasinin bilinmesinin onemini hala unutmus degillerdir. yoksa hicbirseyi
    >linux a tanitamazdiniz. bunun sebebide uretici firmalar=FDn windowsa acik
    >o=
> [...]

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail