[linux-baslangic] Mandrake 9.1 de Num-Lock CapsLock sorunu?

---------

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Tue 20 May 2003 - 10:03:36 EEST

    Selamlar,
    Mandrake 9.1kurulu. Open Office'deki TR sorununu halledeyim dedim: ve Ömer Fadıl Usta'nın hazırladığı Turk makrosunu kullandım. Biryerlerde hata yapmış olmalıyım ki makroyu çalıştırdığımda konsol hareketsiz kadı. Ama koda göre sistemin reboot etmesi gerekiyordu... Bende konsolu kapadım. Herşey normaldi ancak makinayı yeniden kapatıp açtığımda Num ve Caps tuşları çalışmıyordu. Ama sistemi kapatırken yani kapanış kontrolleri sırasında tuşlar yeniden çalışıyor?!
    Eski haline nasıl getirebilirim? Bilgisi olan var mı?
    Kolay Gelsin,
    Mucip:)