[linux-baslangic] Varsayilan e-mail programi

---------

From: oguzeren (oguze@turk.net)
Date: Mon 19 May 2003 - 00:41:52 EEST

    Mozilla'da "mailto:" linklerine tikladigimda hicbirsey yapmiyor.
    Opera'da Opera'nin kendi mail programi aciliyor. Her ikisinde de
    kullanmakta oldugum evolution'un acilmasini istiyorum, ama nasil
    yapacagimi cozemedim.

    Opera'da file/preferences/programs altinda email client secenegini
    evolution olarak degistirmem ise yaramadi.
    Mozilla'da boyle bir ayar yok. File Associations'da message/rfc822 adli,
    ilgili olabilecegini dusundugum bir mime type bulup evolution'a
    yonlenmesini sagladim ama ise yaramadi.

    Tesekkurler..