[linux-baslangic] bir hata yaptim!

---------

From: Eray YASYERLI (eyasyerli@hotmail.com)
Date: Sun 18 May 2003 - 23:18:08 EEST

    merhaba,

    mozilla ya java plug-ini yuklerken yanlislikla root iken /usr/local/java
    dizini olarak kaydettim. Simdi /usr/local/java dizini konsolda listelenirken
    yesil renkte gozukuyor. /usr/java dizinine yuklicektim ama yanlislikla
    /usr/local/java yi kullanmisim. biras karisik bir anlatim oldu ama simdi
    /usr/local/java dizinini nasil eski haline getirebilirim bir fikri olan
    varmi?

    iyi calismalar!

    MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*