[linux-baslangic] Re: SCO

---------

From: onur (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Fri 16 May 2003 - 16:52:43 EEST

    http://www.linuxjournal.com/article.php?sid=6877&mode=thread&order=0
    adresli Linux Journal Haberine Göre

    Chris Sontag, senior vice president and general manager of The SCO Group's
    SCOsource licensing operation
    (Tam olarak çeviremesem de SCO Grubu SCOkaynak lisanslama operasyonu genel
    müdürü kidemli? vice? baskani Chris Sontag )

    Çalinti kodlarin Linux her yerinde bulundugunu, belirli bir altsistem de
    çalinti kod yogunlasmasi olmadigini (bunu çalinti kodlarin sahiplerini
    gizlemek amaci tasidigini) bu kodlarin sadece IBMsonrasi degil IBMöncesinde
    de hem de kernel.org kaynak kodlarinda bulundugunu söylüyor. Ayrica yakin
    zamanda bu kodlari ispatlayacaklarini da belirtiyor. Tabii BSD den
    devsirilme kodlarin bu açiklamalara dahil edilmedigini de "Linux ve SCO nun
    BSD kodlarini kullanmasinin bu konu ile ilgisinin" sorulmasi üzerine
    belirtiyor.

    Onur Yalazi