[linux-baslangic] Re: UPS sorunu..

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Fri 16 May 2003 - 09:32:02 EEST

    Birebir surumlere gore bulmaniz zor gibi. Ben daha onceden red-hat surumune
    uygun bir ups almistim. APC gibi firmalarin UPS leri bir cok isletim
    sistemini destekliyor. com port cikislari olan bir cok UPS ini yapisi
    aynidir. UPS in kitapciklarinda com port cikislarinin yapisini hangi pinin
    neyi kontol ettigini gorebilirsiniz. Arastirirsaniz bunlarla ilgili free
    yazilimlar bulabilirsiniz. Uzerinde ufak tefek oynamalarla sorunu
    cozebilirsiniz. Tabii biraz ugrastirabilir. Ayrica reklam olmasin da
    powersonic diye bir markanin linux destegi vardi.

    Abdullah

    Kolay gelsin.