[linux-baslangic] UPS sorunu..

---------

From: Mehmet ALKIŞEL (bilgiislem@metaform.com.tr)
Date: Thu 15 May 2003 - 17:19:03 EEST

     Uzerinde MDK 9.1 calistiran server makineme com port baglantisi olan bir
    UPS baglamak istiyorum. Şu ana kadar piyasada buldugum butun com portu olan
    UPS lerin (Ever Power, Power White gibi) uretici ya da distributorlerine
    basvurdugumda Üzerinde MDK 9.1 çalıştıran server makineme com port
    bağlantısı olan bir UPS bağlamak istiyorum.
    Şu ana kadar piyasada bulduğum bütün com portu olan UPS lerin ) üretici /
    distribütörlerine başvurduğumda UPS'in Linux uyumlu olmadığını öğrendim.
    Zannederim bu
    şekilde bir isteği olup bu problemi daha önce yaşa
    cihazlarin Linux uyumlu olmadigini ogrendim. Zannederim bugune dek boyle bir
    istegi olup ayni problemi bir sekilde cozmus olan birisi vardir herhalde.
    Eger mumkunse bana bu konuda yardimci olabilir misiniz?

    Tesekkur ederim.