[linux-baslangic] Re: UPS sorunu..

---------

From: Kerem Can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Fri 23 May 2003 - 17:32:06 EEST

    Ben daha önce bir firewall lfs makinama böyle bir ups bağlamaya
    çalıştığımda ups ile gelen program cdsinin içinde bu iş için bir program
    var idi.
    Sanırım piyasadaki upslerin çoğu kontrol için aynı yazılımı kullanıyor.
    Programı kurulumu yaptığım şirkete gittiğimde (yarın gideceğim sanırım)
    bulup gerekli bilgileri ulaştıracağım.
    Eğer bir standart var ise ortada sizin ufak bir arama yapmanız
    sorununuzu benden önce çözmenizi sağlayabilir.