[linux-baslangic] Re: lexmark z25 ve Mandrake 9.1

---------

From: Tahsin Ozeke (tozeke@metu.edu.tr)
Date: Fri 16 May 2003 - 09:07:23 EEST

    birde lprng sistemini dene bende mandrake 9.0 rpmleri var kullanımı çok
    kolay
    1 -ifhp-3.5.10-1.src.rpm
    2 -ifhp-3.5.10-1.i386.rpm
    3 -LPRng-3.8.12-2mdk.i586.rpm
    4 -LPRng-3.8.12-2mdk.i586.rpm

    bu yukarıda yazmış oldugum 4 paketi sırasıyla sisteminize kurun
    daha sonra mandrake control center dan prınt sisteminizi lprng olarak
    degiştirin
    daha sonra konsolda lprngtool komutuyla çıkacak grafiksel arayüzde
    yazıcınızı ayarlayın
    bu sistemde hem local hem network yazıcılarını rahatlıkla
    ayarlayabilirsiniz dahası biraz samba kurcalayarak print kota sistemi
    bile kurabilirsiniz isteyen arkadaşlara bununla ilgili döküman
    gönderebilirim.anlatımım için özür dilerim saygılar