[linux-baslangic] lexmark z25 ve Mandrake 9.1

---------

From: Anıl Erkin GÜL (e118260@metu.edu.tr)
Date: Thu 15 May 2003 - 18:12:11 EEST

    yaklaşık 1,5 ay önce sistemime Mandrake 9.1 bir kurdum. Herşey gayet
    güzel çalışıyor; printerım hariç... Lexmark Z25 printerımı bir türlü
    tanıtmayı başaramadım. Okumadığım kaynak kalmadı. Lexmark'ın sitesinde
    Mandrake 8.0 için driverlar var... onları kumayı denedim ama sonuç hala
    koca bir sıfır... Yardım edebilecek biri var mı acaba?????

    [image]
    [image]
    [image]
    Anıl "The Forgotten"
    anilerkingul@celiknet.com
    forgotten@celiknet.com
    ICQ UIN: 14489859
    MSN: anilerkingul@hotmail.com

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/png
    -- File: rule-blue-right.png

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/png
    -- File: transparent.png

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/png
    -- File: rule-blue-center.png

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/png
    -- File: rule-blue-left.png