[linux-baslangic] Re: lexmark z25 ve Mandrake 9.1

---------

From: Cengizhan Kaptan (cengizhan@intlcommerce.com)
Date: Fri 16 May 2003 - 09:55:00 EEST

    Hayir, bilakis tesekkur ederiz; dun mandrake'nin kendi mail listelerinde
    de cups yerine lprng kurup yazici problemini cozen arkadaslara
    rastladim... Zaten bende de hp psc750 var 8.2 otomatik konfigure
    ediyordu kurulum esnasinda (diger ozelliklerini de taniyarak) ancak 9.1
    bunu yapamiyor... hp suruculeri zaten mevcut oldugu halde... Kurulum
    sonrasi ayar yapmaniz gerekiyor; hatta kurulum konfigürasyonunda
    deneyince kilitlenmisti...
    Hayirlisi olsun...

    Tahsin Ozeke yazmış: