[linux-baslangic] Re: :(

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Tue 13 May 2003 - 16:59:44 EEST

    On Tue, 13 May 2003 14:54:56 +0300, goxal wrote:
    >calismiyor iste problem bu... bisuru ayar yaptiktan sonra ancak
    php
    >yi
    >tanitabildim, simdi de windows serverdan kopyaladigim mysql
    >databaselerini
    >okumuyor...

    Konuya sonradan girmis olmayayim ama Windows serverdan
    binary olarak databaseleri direk aldiysaniz versiyon farklarindan
    dolayi okumayabilir. En guzeli (ve dogrusu) once mysqldump ile
    databaseleri (txt/zip neyse) almak ondan sonra da linuxta
    yeniden yuklemek.

    windowsta
    mysqldump mydatabase > mydatabase.sql

    sonra linuxta
    mysql --database=mydatabase < mydatabase.sql

    detayli bilgi mysql manualda var.