[linux-baslangic] :(

---------

From: goxal (goxal@mtserver.com)
Date: Tue 13 May 2003 - 14:27:08 EEST

    Murat bey iki haftadir redhat 8.0 uzerinde ugrasiyorum ve cok fazla bi
    ilerleme kaydedemedim, php yi apache ile calistirmak icin tam 3 gun
    ugrastim, bunu hallettim simde mysql i biturlu cozemiyorum, saclarim
    dokulmeye basladi, gerektigi kadar profosyonel bi windows kullanicisi
    olaraktan linux bana hala acaip yabanci ve zor geliyor, mesela bu kullanmam
    gereken componentler kurulumda full kumama ragmen hepsini sonradan tekrar
    manuel degistirmem gerekiyor, bu ayarlari default kuracak olan ve ogrenmemi
    en kolay saglayabilecek linux surumu hangisidir, veya bana bu konu hakkinda
    ne bana onerirsiniz??