[linux-baslangic] evolution

---------

From: Kadir Leblebici (kadir@agribelsa.com)
Date: Tue 13 May 2003 - 15:18:04 EEST

    Merhaba arkadaslar,
    Bir haftadir surekli masaustunde linux kullaniyorum
    takildigim ve hosuma giden bir sey var
    mail almak icin evolution kullaniyorum
    turkce karakterlerde kucuk(I) da sorun yasiyorum ( _ ) seklinde
    gozukuyor.Ne yaptimsa bulamadim.

    Hosuma giden ozellik ise evolution ile ilgili
    bana gelen spam mailleri direkt cop klasörüne gonderiyor. Bunu benmi
    yaptim ayarlardan direkt kendi yapti bir turlu anlamadim. Bunu nasil
    beceriyor acaba bir bilen varmi?

    Tesekkürler

    --
    Kadir Leblebici