[linux-baslangic] Re: evolution

---------

From: Enver ALTIN (ealtin@casdb.com)
Date: Wed 14 May 2003 - 00:29:13 EEST

    On Tue, 2003-05-13 at 15:18, Kadir Leblebici wrote:
    > Merhaba arkadaslar,
    Merhaba,

    > Bir haftadir surekli masaustunde linux kullaniyorum
    > takildigim ve hosuma giden bir sey var
    > mail almak icin evolution kullaniyorum
    > turkce karakterlerde kucuk(I) da sorun yasiyorum ( _ ) seklinde
    > gozukuyor.Ne yaptimsa bulamadim.

    Tools \ Settings; Font Preferences icerisinde Fixed Width font icin
    "misc-fixed" yada diger adiyla "Fixed (misc)" secerek encoding icin
    iso-8859-9 belirtin. Variable width font icin de ayni bicimde Helvetica
    veya Lucida deneyin. Mumkunse MS TTFontlari secmeyin.

    Yada gozunuz biraz kara ise Evolution 1.3 serisinden bir CVS snap
    derleyin, GNOME 2'nin keyfini surun.

    > Hosuma giden ozellik ise evolution ile ilgili
    > bana gelen spam mailleri direkt cop klasörüne gonderiyor. Bunu benmi
    > yaptim ayarlardan direkt kendi yapti bir turlu anlamadim. Bunu nasil
    > beceriyor acaba bir bilen varmi?

    SpamAssassin kurmus olabilir misiniz farkinda olmadan? Yada
    belirttiginiz filtrelerden biri alicilar arasinda sizin e-posta
    adresiniz bulunmayan iletileri siliyor olabilir mi?

    Saygilar

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)    - Software developer, generic solvent
    http://enver.casdb.com          - mailto: ealtin at casdb dot com